Pagini

Google

luni, 2 iulie 2007

Crezul intreprinzatorului

Crezul intreprinzatorului
Nu doresc sa fiu o persoana obisnuita
Am dreptul sa fiu opersoana neobisnuita
Eu caut oportunitati, nu conditii de securitate
Nu doresc sa fiu un cetatean in grija guvernului
Doresc sa-mi asum un risc calculat
Doresc sa visez, sa construiesc, sa cad si sa ma ridic si sa-mi realizez succesul
Refuz sa-mi substitui stimulul cu pomana
Prefer incercarile vietii in locul unei existente garantate si mandria victoriei in locul linistii anoste a comoditatii
Mostenirea mea este neinfrangerea, mandria, curajul in ganduri, satisfactia roadelor muncii mele si capacitatea sa privesc cu indrazneala lumea si sa spun :
“ Aceasta este ceea ce am creat eu ! ”

si toate acestea in doua cuvinte : Liberul intreprinzator

Un comentariu:

  1. Draga Daniel esti pe gustul meu. Crezul intreprinzatorului este traznet si cel putin pe mine ma reprezinta, chiar daca inca nu am facut avere, dar ca mod de gandire sigur. Trebuie sa avem singuri grija e noi si sa fim curiosi si indrazneti a incerca sa realizam ceea ce ne propunem. Bravo!

    RăspundețiȘtergere